Open stekwedstrijden 2023

Zaterdag, 14 oktober 2023

Winnaars open stekwedstrijden 2023 bekend

In 2023 hebben wij als vereniging als vanouds weer de stekwedstrijden kunnen organiseren. In totaal zijn er 46 hengelaars die één of meerdere wedstrijden hebben mee gedaan om de prijzen. Opvallend is dat slechts 4 vissers alle wedstrijden hebben meegedaan.

In 2023 is de competitie gewonnen door Eerko Slagter. Eerko heeft alle 6 wedstrijden meegevist en als eindresultaat 12 wedstrijdpunten verzameld en ruim 28 kilo vis gevangen. Dit was niet het hoogste totaalgewicht. Op de tweede plek is geëindigd Elle Läkamp met 15 verzamelde wedstrijdpunten en een totaal gewicht van 23 kilo en 140 gram. Als derde is geëindigd Wim Uuldersma. Wim heeft evenveel wedstrijdpunten verzameld als Elle alleen zijn totaal gewicht bedroeg iets minder, 22,490 kilo. Alle drie de winnaars werd hun prijs overhandigd op 14 oktober in onze stamkroeg "De Onderneming".

Dit was na onze eerste clubwedstrijd die is gevist in Zuidhorn. Het zou fijn zijn als meer leden van onze club aansluiten bij de clubwedstrijden. Bij deze wedstrijden staat de gezelligheid voorop!