Federatief Kampioenschap 2023

Maandag, 19 juni 2023

Leden HC Gauw Tevreden scoren goed

Afgelopen weekend op 17 juni werden de federatieve feeder kampioenschappen namens de Federatie Groningen/Drenthe gehouden. Deze keer was het parcours uitgezet aan het Eemskanaal, traject Blokum/Woltersum. Je kunt zowel individueel maar je kunt ook in teamverband meedoen. Door een goede uitslag te vissen kun je je plaatsen voor de NK feeder. Vanuit onze club kunnen we altijd rekenen op een goede deelname van onze leden.

Dit jaar mocht HC Gauw Tevreden de algemeen Kampioen leveren. Arjan Dikkema werd eerste in zijn vak en behaalde ook nog het meeste gewicht. Een geweldige prestatie. Namens onze club van harte gefeliciteerd.

Het team van Evezet Cresta won de team-competitie. In dit team is onze club vertegenwoordigd door Jan Bart Uuldersma en Arend de Roos. Eveneens een geweldige prestatie en van harte gefeliciteerd.

Alle overige deelnemers van onze club willen we ook bedanken voor hun deelname en uitslagen. We hebben als HC Gauw Tevreden ons weer behoorlijk op de kaart gezet.