Wijziging wedstrijdparcours

Dinsdag, 23 augustus 2022

BELANGRIJKE MEDEDELING

Helaas heeft de federatie Fryslan onze aanvraag voor de wedstrijd van 10 september a.s. niet gehonoreerd voor het vissen van de vijfde open stekwedstrijd aan de Leppedyk te Grou/Akkrum. Wij moeten daarom noodgedwongen uitwijken naar een alternatief parcours. Door de club is besloten dat we deze wedstrijd nu vissen aan het Eemskanaal en dan het traject van de Woonschepenhaven tot aan de Ruischerbrug, gelegen in de stad Groningen (zuidzijde Eemskanaal). Voor het overige blijven dezelfde, reguliere, aspecten van toepassing zoals verzamelen, loting en prijsuitreiking. Zie daarvoor de pagina van de wedstrijden.

Mocht je je hebben opgegeven voor deze wedstrijd dan hier graag rekening mee houden in je voorbereiding.

Het bestuur