Derde Stekwedstrijd

Dinsdag, 7 juni 2022

Traject wedstrijd bekend

De trajecten van de derde stekwedstrijd zijn bekend. Er zal 1 vak worden uitgezet aan het Oude Winschoterdiep te Groningen aan de Gideonweg. Daarnaast zal 1 vak uitgezet worden aan het nieuwe Winschoterdiep, aan de Upsalaweg. Denkt u om het parkeren? Op sommige delen van het traject geldt een parkeerverbod aan de waterzijde. Na het uitladen van uw vismaterialen kunt u uw auto het beste dan even verplaatsen naar een parkeerplaats of de overzijde van de straat. De wedstrijdleiding kan u altijd helpen met een aanwijs.

Veel succes.