Dringende vraag naar bestuursleden

Dinsdag, 5 april 2022

Vacatures Secretaris en Penningmeester

Beste leden en subleden,

Tijdens de afgelopen ledenvergadering dit jaar gehouden op  25 februari jongstleden hebben zowel onze secretaris, Aldert Boer en onze penningmeester, Coen Levinga hun functies in het bestuur neergelegd. Beiden hebben aangegeven dat na hun jarenlange inzet ze graag het stokje willen overdragen. Beide mannen zijn hartelijk bedankt voor hun jarenlange fantastische inzet voor de club.

Als gevolg van het afscheid van beide heren zijn voor deze DB functies vacatures ontstaan. Deze vacatures worden nu ad interim ingevuld door leden van het bestuur. Beide hebben aangegeven dit voor een korte periode te willen doen.

Daarom zijn wij als vereniging naarstig op zoek binnen ons ledenbestand naar een nieuwe secretaris en penningmeester. Op onze vorige vacatureplaatsing zijn helaas geen reacties gekomen. Wij hopen dat enkele van onze leden zich bereid voelen om het bestuur van onze gezellige club te versterken. Mocht je interesse hebben in een functie binnen het bestuur, meld je dan bij onze voorzitter, Christian de Vries.

Wij hopen als bestuur dat we positieve reacties mogen ontvangen zodat we weer op volle sterkte staan als bestuur van onze vereniging.

Het bestuur.