Uitvalsbasis Winneweer

Woensdag, 22 september 2021

Cafe "de Vlomarkt" weer open

Het verheugd ons te kunnen aankondigen dat we met ingang van heden weer het café, welbekend als "de Vlomarkt" in Winneweer, weer kunnen gebruiken als onze uitvalsbasis. Inmiddels hebben Jan en Jaqueline het café-gedeelte zodanig verbouwd en netjes gemaakt dat we weer kunnen verzamelen voor aanvang van de wedstrijd om de steknummers te loten. De prijsuitreiking zal bij de volgende wedstrijden ook weer plaatsvinden in het café. Een paar huishoudelijke zaken zijn voor de eerstvolgende wedstrijden nog van toepassing maar zullen binnenkort aangepast worden.

Er zal een naamsverandering plaatsvinden. De toekomstige naam van het café zal worden "de Onderneming". Vernoemd naar voorheen de steenfabriek die op dit terrein was gevestigd.

Op dit moment kunnen we nog niet pinnen. Gewenst is dus om contant geld mee te nemen.

Ten aanzien van het parkeerbeleid is het voor de eerstkomende wedstrijd, de koppelwedstrijd van 25 september, zaak om zo dicht mogelijk tegen de voorgevel van het gebouw te parkeren.

Verder is het uiteraard niet toegestaan om binnen te roken. Buiten is verharding aangebracht en staan ook 2 picknicktafels. Hier is voldoende mogelijkheid om een sigaretje of sigaartje op te steken.

Houd u vooral aan de voorschriften ten aanzien van Corona bij binnenkomst van het café.

Wij zijn erg blij als vereniging dat wij als club uit Winneweer ook een thuisbasis hebben in het dorp.

Het bestuur.