Finale federatieve clubwedstrijd

Zaterdag, 28 augustus 2021

Binnenkort staat de finale federatieve kampioenschappen op het programma. Dit kampioenschap is gepland aan het Noord Willemskanaal op 11 september a.s. Als vereniging willen we daar graag goed vertegenwoordigd zijn. Zowel leden als sub-leden kunnen hier aan meedoen. Door de federatie is aangegeven dat zij graag op korte termijn onze deelnemers willen inschrijven. Geef u daarom graag zo spoedig mogelijk op bij Christiaan.

Binnenkort worden meer gegevens bekend gemaakt vanuit de federatie. Via de website en facebook wordt u op de hoogte gehouden vand de wedstrijd informatie.