Aanpassing wedstrijdrooster

Dinsdag, 24 augustus 2021

Door samenloop met het NOK wordt de vrije koppelwedstrijd gEepland voor 4 september verplaatst naar 25 september a.s. De wedstrijd zal worden gehouden aan het Oosterhornkanaal. Voor meer info check het wedstrijdschema. Door deze verplaatsing hopen wij op een hoge opkomst voor deze vrije koppelwedstrijd.

Verder is besloten door het bestuur om de stekwedstrijd die gehouden zou worden op 11 september a.s. te laten vervallen. Daarvoor in de plaats komt vanuit de federatie het clubkampioenschap dat zal worden gehouden aan de Noord Willemskanaal. Nadere info over deze wedstrijd zal nog volgen. Wel kunnen leden zich aanmelden voor deze wedstrijd bij Christiaan de Vries. Wij zien als bestuur graag een grote opkomst voor deze wedstrijd om namens onze club goed vertegenwoordigd te zijn.

Volg ook de aankondigingen en verdere informatie op onze facebook pagina. Op het moment dat er meer info bekend is vanuit de federatie zal dit op onze nieuwsmedia verschijnen.

Het bestuur.