Vacature Penningmeester

Woensdag, 21 juli 2021

Per 1 januari 2022 zoekt HC Gauw Tevreden een penningmeester.

De penningmeester is onderdeel van het dagelijkse bestuur van de visvereniging HC Gauw Tevreden gevestigd te Winneweer.
Hij/zij voert vanuit zijn functie als penningmeester onder andere de volgende taken uit.
  • Betalingen aan crediteuren
  • Verwerking kas en bankmutaties
  • Verzorging van de debiteurenadministratie
  • Adreswijzigingen naar ledenadministratie/secretariaat contributiebetalingen doorgeven aan leden administratie
  • Rapporteert aan het bestuur
  • Verstuurt indien nodig aanmaningen
  • Draagt samen met de secretaris zorg voor de inning van de contributie
  • Maakt een financieel jaar verslag
  • Het inwerk traject en de overdracht zal plaatsvinden met de aftredende penningmeester
Naast de algemene taken van de penningmeester woont u ook de bestuursvergaderingen bij en de jaarvergadering.

Indien u als lid geïnteresseerd bent of meer informatie wilt over de functie van penningmeester kunt u contact op nemen met Coen Levinga, penningmeester in het huidige bestuur. De contactgegevens van Coen staan elders op onze website vermeld. Wij stellen het zeer op prijs als er leden zijn die zich kandidaat stellen.

Het bestuur