Uitslag 4e Stekwedstrijd Damsterdiep

Zondag, 11 juli 2021

Nadat de eerste stekwedstrijden waren afgelast kon de 4e stekwedstijd wel plaatsvinden. Gekozen werd om deze aan Damsterdiep te vissen op het traject tussen Ekenstein en Appingedam. In totaal hadden zich 22 deelnemers aangemeld voor deze wedstrijd.

Aan het einde van de wedstrijd bleek dat in Vak A nog wel een vis te vangen was. Harry Zaagman werd hier winnaar en buitte zijn kopstek goed uit met ruim 8 kg.

In Vak B was het schrapen voor een vis. Ook Jan Dikkema wist hier zijn kopstek te verzilveren met 6 kg vis.

Hieronder volgt de einduitslag van alle deelnemers.