Aankondiging wijziging wedstrijdrooster

Maandag, 21 juni 2021

Gezien de laatste ontwikkelingen met betrekking tot de Covid-19 maatregelen heeft het bestuur besloten om het oorspronkelijke wedstrijdrooster weer op te pakken. Dat houdt in dat de eerdere aankondiging over de wedstrijden die nog voor de bouwvak georganiseerd zouden worden, komt te vervallen. De loting zal voorlopig nog aan het wedstrijdwater plaatsvinden totdat onze uitvalbasis in Winneweer weer beschikbaar is. Voor meer informatie over de wedstrijden kijk daarvoor in het wedstrijdrooster. Geef u snel op want vol is vol.