Clubtraining Ekenstein Damsterdiep

Zaterdag, 12 juni 2021

Vandaag, 12 juni, is door onze vereniging een club training georganiseerd voor onze leden. In totaal hadden we voor vandaag een 20-tal deelnemers. De loting is verricht door het bestuur onder toeziend oog van de deelnemers. Daarna kon de opbouw aan de waterkant starten. Om 9 uur ging de training echt van start.

Zo rond twee uur, tegen het einde van de training werd door het bestuur nog een rollade uitgedeeld. De berichten waren veelal dat men blij was elkaar in ieder geval weer eens te zien. Het was dan ook erg fijn om ieder weer te ontmoeten na zo'n lange periode van beperkingen.

Over het gehele parcours werd vis gevangen. Over het algemeen werden blieken, ruisvoorn en blankvoorn gevangen. Vooral de lage nummers hadden ook grote vis op de voerplek. Hier kwamen dan ook de hoogste gewichten vandaan. Harry Zaagman was de enige met nog een dikke zeelt in het net.

Al met al een geslaagde dag. Nu op naar de volgende wedstrijd op Amsweer.