Aankonding wijziging wedstrijdrooster

Woensdag, 9 juni 2021

In verband met de gewijzigde regelgeving in verband met het Covid 19 virus is besloten dat de geplande wedstrijden van 10 juli en 24 juli doorgang vinden maar dan als clubwedstrijd. De wijzigingen zijn doorgevoerd in het wedstrijdrooster. Daarmee komt de Eemskanaalcup van 24 juli te vervallen maar in plaats daarvan wordt een club-stekwedstrijd georganiseerd. Het eerder bij de federatie vastgelegde viswater en traject worden gehandhaafd. Opgave voor deze wedstrijden bij Christiaan de Vries.

Ondanks de gewijzigde regelgeving vinden wij het niet verantwoord om een nachtkoppelwedstrijd te organiseren. Deze nachtkoppel stond gepland op 3 juli a.s. maar wordt dus afgelast.

Wij beraden ons op eventuele wijzigingen in het wedstrijdrooster voor de tweede helft van dit jaar. Later volgt meer nieuws of, en op welke wijze, deze wedstrijden doorgang vinden.

Wij hopen hiermee toch een stap voorwaarts te doen om in ieder geval voor onze leden een aantrekkelijk wedstrijdrooster samen te stellen.

Het bestuur.