Update wedstrijden HC Gauw Tevreden

Zondag, 4 oktober 2020

Door het bestuur is besloten om de wedstrijden die uitgeschreven zijn voor dit jaar gewoon weer op te pakken. Te weten 1 open wedstrijd en nog 5 clubwedstrijden. Deze wedstrijden worden aangekondigd op facebook en ook op de website met alle verdere informatie.

• 10 oktober 2020: Clubwedstrijd in Zuidhorn (in de kom);
  • 17 oktober 2020: Open stekwedstrijd Appingedam (Ekenstein);
  • 14 november 2020: Buistbokaal, clubwedstrijd te Kollum;
  • 21 november 2020: Club-Koppelwedstrijd aan het Zuidlaardervaartje te Zuidlaren (O.v.b);
  • 19 december 2020: Clubwedstrijd te Beerta, Beersterdiep (O.v.b.)
  • 30 december 2020: Snertbokaal, clubwedstrijd, Slochterhaven en Stedumerhaven.
Als bestuur hopen we dat we iedereen weer langs de waterkant zien omdatgene te doen waar we allemaal blij van worden en dat is vissen met een hoop gezelligheid.

Ook zijn we bezig we bezig met een nieuw onderkomen voor onze club. Zodra er meer duidelijkheid is over een locatie zal dit zo spoedig mogelijk met jullie gedeeld worden.