Corona Update

Vrijdag, 5 juni 2020

Update HC Gauw Tevreden

Leden, sub-leden, recreatie vissers.
Vanuit het bestuur willen wij jullie het volgende mededelen. Zoals een bij een ieder bekent is zijn we nog lang niet verlost van het Covid-19 virus (Corona). Recreatief vissen is geen probleem indien men zich aan de geldende regels houdt. Zie website RIVM. Alle vergunningen voor wedstrijden zijn tot en 1 september ingetrokken, wij hebben als bestuur van HC Gauw Tevreden dan ook besloten om alle open wedstrijden (stekwedstrijden, Eemskanaalcup ) voor dit seizoen af te gelasten en van de kalender af te halen. Iedereen die de inleg voor de Eemskanaalcup al had voldaan krijgt dit uiteraard weer terug gestort.

De clubwedstrijden (dus alleen voor leden en sub-leden) die na 1 september nog op de agenda staan blijven vooralsnog gehandhaafd, als na 1 september de regels toch nog versoepeld mogen worden gaan we deze vissen. Uiteraard met in achtneming van de dan gelden regels en protocol. Hierover wordt dan voortijdig gecommuniceerd.

En ja wat gaan we dan doen tot 1 september??????

Deze periode willen we gaan gebruiken om een aantal trainingssessies te vissen op een aantal verschillende wateren. Dus geen inleg geen prijzen maar toch gezellig vissen. Ondanks wij als vereniging toch best wel aan veel regels moeten voldoen willen we toch de ruimte geven om nog met de club langs de waterkant te kunnen zitten. Dit houdt in : max 30 personen regelgeving RIVM en protocol opvolgen. Ieder lid en sublid heeft dit onlangs per mail ontvangen. Wij als vereniging gaan er vanuit dat een ieder zich aan deze regels zal houden(deelnemer is hier zelf verantwoordelijk voor), HC Gauw Tevreden zal deze regels ook stipt navolgen. Voor eventuele vragen zijn er Corana medewerkers aanwezig vanuit de club, te herkennen aan hun hesje.
Deze week komt er op FB een evenement voor de eerste trainingssessie. Met uiteraard The Place To Be en hoe aan te melden.

Houd er rekening mee dat VOL = VOL ook echt vol is!!

Voor tot zover STAY SAFE!!!!!!

Bestuur HC Gauw Tevreden