Wedstrijden afgelast!

Maandag, 16 maart 2020

MEDEDELING!!!!!

Beste Leden en subleden.
Wij als vereniging hebben een mail ontvangen van Sport Visserij Nederland dat per direct alle wedstrijden gestaakt moeten worden.
Wij vinden dit natuurlijk heel erg vervelend, maar als vereniging houden wij ons natuurlijk netjes aan de regels die ons opgelegd worden.
Met ingang van vandaag zullen we dus alle wedstrijden stop zetten tot sowieso 1  juni.
Wij vragen na het lezen van dit bericht deze zoveel mogelijk te delen zo dat niet één van de opgegeven deelnemers voor een verrassing komt te staan.
Wij hopen dat u alle begrip heeft voor dit besluit en zodra er groen licht wordt gegeven zullen we gelijk de wedstrijden weer voortzetten.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur HC Gauw Tevreden