Mutatie bestuur

Maandag, 13 februari 2023

Beste leden,

Om persoonlijke redenen heeft Eerko Slagter kenbaar gemaakt dat hij niet langer deel kan uitmaken van het bestuur van onze vereniging. Hoewel wij als bestuur dit betreuren begrijpen wij wel dat Eerko deze stap zet. Wij willen hem dan ook namens de vereniging bedanken voor zijn getoonde inzet voor de club.

Doordat Eerko afscheid neemt van het bestuur zijn wij nog verder uitgedund. De taken die Eerko en zijn vriendin Sandy onder de hoede hadden, zijn nu in eerste instantie verdeeld onder de overgebleven bestuursleden.

Wij herhalen daarom onze oproep voor aanvulling van ons bestuur met leden. Als je het ziet zitten om kleine administratieve werkzaamheden te doen voor de vereniging dan stellen wij dat zeer op prijs. Meld je als je dit leest zo snel mogelijk aan bij een van onze bestuursleden om onze vereniging te helpen.

Het bestuur