Open stekwedstrijden competitie 2022

Zaterdag, 15 oktober 2022

Winnaars open stekwedstrijd competitie bekend

Jaarlijks worden door onze vereniging 6 open stekwedstrijden georganiseerd. Dit jaar werden de wedstrijden over het algemeen redelijk bijgewoond. In totaal hebben 46 verschillende deelnemers 1 of meerdere wedstrijden meegedaan. De laatste wedstrijd op het Oosterhorn kanaal zou weinig invloed meer kunnen hebben op het kampioenschap. Uiteindelijk is dan ook Wim Uuldersma kampioen geworden van de stekwedstrijden met een totaal gewicht van ruim 47 kilo, gemiddeld bijna 8 kilo per wedstrijd. Wim heeft alle wedstrijden mee gevist. Als tweede is geëindigd Elle Läkamp. En als derde is geëindigd Siep Nieweg.

De prijsuitreiking heeft plaatsgevonden bij onze basis in Winneweer.